kolmapäev, juuni 13, 2007

Misteerium

Vot sulle, lähen täna viimast päeva tööle, mida ma eile ka kõvasti tähistasin. Aga raisk, 6.15 läks uni ära ja tee mis tahad, polegi midagi teha, sest ei saagi midagi teha, sest und ei ole. Tegin kohvi hoopis. Loodan, et Raido viitsib ennast üles ajada, siis ma ei pea jääknähtudega rooli istuma.
Mida kuradit ma teen kella 8-ni? See on täiesti müsteerium. Kohvi ka mul enam ei ole.

Täna pean ühika tuba hakkama koristama, et siis saaks homme üle anda selle. Hui snim ma ütlen seda ei saa puhtaks paari nädalaga isegi.

Ja raisk Kalle, kui sind Sunil täna ei ole, bljat, ma ütlen ma homses blogis veel ropendan.


Nahui

2 kommentaari:

orav ütles ...

ma ainult naersin selle sissekande lugemise ajal :D

Kalle ütles ...

tra ma ei tea,mina olin raisk kohal,bljät,nüüd sa ei saagi ropendada:p
aa persse,su tuba on suht segamini,tee korda!