pühapäev, juuni 17, 2007

Jõuab jõuab miks ei jõua?

Ühika toa tegin korda neljapäev ja arvake mis siis sai?

Sõitsin autoga Räpina ja siis Ottiga Tallinn, jah just nimelt Loll-linna jooma.
Reede sõitsin Rakverre, sealt Jõhvi ja Jõhvist Iisaku kus ma veits aega peatusin ja eile tulin Tartu, Tartu tuli Kalle mulle järele, sõitsin Kallega koju ja jõin viina, sest mul oli masendus.

Praegu on ka, aga noh nihuja nahui ma ütlen. =)

Muidu on kõik tore.

Pool 3 bandi proovi, aga ma tõesti ei tea mida ma niikaua teen siin.

Täiendus.

Siim... says:
ment pidas kinni eile
Siim... says:
ma olin võnkes
Siim... says:
viin oli ühes käes mahl teises
Siim... says:
küsis kus helkur on
Siim... says:
ma ütlesin, et mul on tavaliselt taskus, aga ennem hakkas nii kiire, et unustasin teiste pükste taskust ümber tõsta
kaablikutt......päris punetav nahk says:
haha
Siim... says:
et siis kui taskus on siis saab ilusti välja tõmmata kui pime on
Siim... says:
küsis dokumente ja värke ja siis sõitis minema
kaablikutt......päris punetav nahk says:
kuradi aasta kõige valgemal ajal küsib dokse,jobud
Siim... says:
putsi ona kari nad on nad oleks võinud vähemalt mind koju viia, tulin jalgsi ristast koju,
Siim... says:
kaua ei läinudki eriti
Siim... says:
aga telefoni arvet küll see kuu maksta ei taha

Kommentaare ei ole: