neljapäev, juuni 14, 2007

Jehhuiidiii

Kell on9.34 ma olen jumala purjus, ma olen Simo autoga tulnud Simo juurest ühika ja mu tuba on täpselt sellises seisus nagu ta eile oli. Mind oodatakse peale lõunat koju ja nihuja ma ei tea. Raido on purjus, Albert on purjus, Mina olen purjus, vahe on ainult selles, et nemad magavad, aga mina mina ei teegi midagi.

Sun oli eile täitsa vahva, Kalle anna andeks, et ma sinuga ei istunud, mul oli muud tegemist.
Peale Suni läksid Raido ja Albert kuhugi nahui ja mina ja simo ja pillekas läksime hernepoodi, kust me Simoga ühe viina orgunnisime.
Hommikul ärkasin Simo juures üles, Simo läks tööle, andis auto võtmed ja tulin koju.
No nihuja.

3 kommentaari:

Kalle ütles ...

mina ei kurda:P
aga olid siis võnkes jälle jah?

Kalle ütles ...

kus mu koolikott on,seal õlled sees

orav ütles ...

ma sain eile oma seljakoti kätte, aga õllesid küll polnud :(