laupäev, detsember 22, 2007

eee.... stla... jah

jõulud..
ja ei midagi sarnast, et nagu jõulu tunnet ei olegi,
peaks tegema nagu moti otsimisegagi,
täisvarustus selga ja labidas kaasa ja jõulumeest otsima 5m sügavuselt..vähemalt

mõtlesin täna, et lähen ostan homme kingid omale kahele väikesele sugulasele (6 kuud ja 6 aastane), peaks nigu tõstma seda tunnet,

muidu nagu jah,
päkapikud pole ka see aasta käinud, ei tea mis neil häda on?

jagasin vist välja,
teglet mitte,
aga napisõnaline nagu ma olen,
see ei anna aru
ja
inimesed ei taha aru saada vahest, või nad ei oska
või...

olen ma tõesti loll inimese loom, ilmselt siiski see variant,
ajab mõtlema, aga keegi raisk on mu õlle ära joonud
ja üleüldse peaks magama ära minema.
eile läksin 20:30, täitsa hea oli,
iga päev võiks nii minna, aga siis on see jama, et 7:30 tõused üles.

tra kuidas inimesed on muutunud,agaga,
ma olen nagu paigale jäänud,
mis on iseenesest jama, kuid kui kõrvale vaadata,
siis ma pole nagu ainuke, aga
seista ja passida...

mustikamoos hapukurgiga ma ütlen!

Kommentaare ei ole: