pühapäev, mai 13, 2007

Nädalavahetus kokkuvõtvalt

Neljapäev jõin, nii et telefon oli PUKis ja nii edasi.
Reede sain inkast B kogu kursuse kokkuvõte (eksam oli nagu lumme kusta, st seda ei olnudki).
Õhtul ei teinud ka reedel midagi tarka.
Laupäev käisime Raidoga tööl lõikasime kolmnurki veits ja kaldeid. Õhtul käisin sugulase juures väikesel grillil, purju hakkasin jääma siis põgenesin ära sealt, ei tahtnud väga.
Pühapäev on käes, emadepäev, kinkisin 2 teatripiletit etendusele "Beautiful bodies", ei mina seda küll vaatama ei lähe, võtab tädi kaasa näiteks.
Õhtul Tartu ja loodetavasti homme Tartus tööle. :)
Kust ma muidu raha võtan, et juuni keskel mõnusalt aega veeta enne sõjaväge?
Ikka pakkuda ühele tüdrukule koht kaasa tulla Leetu juunis, mingi värk oli, et pidin endale ka neiu muretsema, teistel pidi olemas olema. Kahtlane see värk.

Eelmises postis toodud haiguse olen ka lõpuks välja ravinud. Järgmine kord olen targem ja olen nädalakese tsüklis, mitte ei tilbenda paar nädalavahetust. vot!

Sõjaväelastele edu, kes praegu metsas kükitavad, Tartu lähedal Uniküla või Unimetsa, ma ei mäleta täpselt, mis see oli seal.

Ahjaa Reede koristasime Ottiga köögi ära, küll nüüd on mõnus minna ühikasse täna.
Kas teie teadsite, et kuivatusresti alt peab ka vahepeal kuivatama? Jube märg oli igatahes.
Kas teie teadsite, et kuivanud toidujäägid ei tule pliidilt nii kergelt maha? Mina nüüd tean.
Kas teie teadsite kui valge ja puhas võib meie laud olla? Hehe, mina teadsin, kui esimest korda ühika tulin siis nägin, nüüd sai Otti abiga see sama valgeks.

3 kommentaari:

orav ütles ...

võta Leetu hoopis mingi tüüp kaasa, mitte tšikk; vaata, mis sõbrad-sõbrannad ütlevad :D

Siim ütles ...

nad ei ütle midagi, aga ilmselt jah ma pean intsu võtma kaasa, mitte mingi neiu :D

Kalle ütles ...

instu peab jah kaasa võtma:)aga kui naised kaasa tlevad,siis ei ole ju üldse naljaks,vist

esimene lause oli hea,sain kõva häälega naerda.
kuhu sa tööle lähed tartus?

aga seda ma teadsin,et pliit ei lähe väga kergesti puhtaks,mul ka kogemus:D