esmaspäev, mai 01, 2006

Ma olen meedia poolt mõjutatud.

kallel on saladusi, kes korra kalle bassil mänginud - see teab

mate eksam on ka homme,
ma oskan mingi nii palju umbes:



.

Rohkem ei tea hetkel, aga mul on tegelt veel 11 tundi aega ka :)

Väike msni vestlus:

Siim. says:
ma täna käisin ostsin endale gümnaasiumi ajal hariliku ja kustuka
Siim. says:
ja joonlaua ja sirkli
Siim. says:
nagu 3 aasta jooksul pole veel ostnud
mihkel © says:
ma ka pole veel
mihkel © says:
eksamiks ostan
mihkel © says:
aga siis tekib küsimus kuidas neid asju kasutada
mihkel © says:
sirklit ntx

2 kommentaari:

Kalle ütles ...

tra ma ei tea kui sa mu bassi mängisid,fuck siis ma olen vist paljastatud.aga mine perse kui sa nüüd õppima hakkad

Siim ütles ...

ma päris pihta ei saanud - bassile

aga, kui oleks kuskilt õppida, siis ikka õpiks :D